ÁSZF

FÜRDŐSZOBAPANEL.HU ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK – ÁSZF

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Hegyi Szilvia Cintia EV (székhely: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 26/B II. emelet 5, nyilvántartási szám: 54065941, adószám: 55393995-1-41), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

A vonatkozó jogszabály szerint a webshop üzemeltető köteles az Általános Szerződési Feltételeket olyan módon hozzáférhetővé tenni, amely lehetővé teszi az igénybe vevő fogyasztó számára, hogy szükség esetén előhívja azokat.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítése egyúttal azt jelenti, hogy Ön ismeri, elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha jelen dokumentum minden pontjával egyetért és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmával, a honlap használatával, a termékeinkkel, illetve a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, vagy ha egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

 

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

 

1.A Szolgáltató neve: Hegyi Szilvia Cintia EV

A Szolgáltató székhelye: 1026 Budapest, Balogh Ádám utca 26/B II. emelet 5

A Szolgáltató elérhetősége, kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@furdoszobapanel.hu

A szerződés nyelve: magyar

Webshop üzemeltető: Hegyi Szilvia Cintia EV

1026 Budapest, Balogh Ádám utca 26/B II. emelet 5

info@furdoszobapanel.hu

ADÓSZÁM: 55393995-1-41

Szerver helye, tárhely szolgáltató adatai:
IntegrityKözpont
1132. Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
office@integrity.hu

 

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

2.1. JELEN ÁSZF-BEN NEM SZABÁLYOZOTT KÉRDÉSEKRE, VALAMINT ANNAK ÉRTELMEZÉSÉRE A MAGYAR JOG AZ IRÁNYADÓ, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A MINDENKOR HATÁLYOS POLGÁRI TÖRVÉNYKÖNYVRŐL SZÓLÓ TÖRVÉNYRE, ÉS AZ ELEKTRONIKUS KERESKEDELMI SZOLGÁLTATÁSOK, VALAMINT AZ INFORMÁCIÓS TÁRSADALOMMAL ÖSSZEFÜGGŐ SZOLGÁLTATÁSOK EGYES KÉRDÉSEIRŐL SZÓLÓ 2001. ÉVI CVIII. TÖRVÉNY, VALAMINT A FOGYASZTÓ ÉS A VÁLLALKOZÁS KÖZÖTTI SZERZŐDÉSEK RÉSZLETES SZABÁLYAIRÓL SZÓLÓ 45/2014. (II.26.) KORM. RENDELET VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEIRE. AZ IRÁNYADÓ JOGSZABÁLYOK KÖTELEZŐ RENDELKEZÉSEI A FELEKRE KÜLÖN KIKÖTÉS NÉLKÜL IS ÉRVÉNYESEK.

 

2.2. JELEN ÁSZF HATÁLYA KITERJED MINDEN MEGRENDELŐRE, AKI A Tóth Paula ev ÁLTAL ÜZEMELTETETT WEBÁRUHÁZON KERESZTÜL SZOLGÁLTATÁST VESZ IGÉNYBE. AZ ÁSZF MÓDOSÍTÁSA ESETÉN ARRÓL MEGFELELŐ IDŐBEN A HONLAPON VALÓ KÖZZÉTÉTELLEL ÉRTESÍTI A SZOLGÁLTATÓ A MEGRENDELŐKET. A VÁSÁRLÓK A WEBOLDALRA TÖRTÉNT REGISZTRÁCIÓVAL JELEN SZABÁLYZATBAN FOGLALTAKAT MAGUKRA NÉZVE KÖTELEZŐNEK ISMERIK EL.

  • Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus formában való tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül.
  • A webshop szerzői jogi jogvédelem alatt áll, melynek jogosultja a Wallplex Magyarország Kft

 

III. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

 

  • A Szolgáltató által végzett adatkezelésre vonatkozó részletes szabályokat tartalmazó adatvédelmi szabályzat folyamatosan elérhető a Szolgáltató honlapján az alábbi elérhetőségen: Adatvédelmi irányelvek

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 

  • A megjelenített termékek online vásárolhatóak meg. A webshopban szereplő termékek árai forintban értendőek és 0% áfát tartalmaznak. A megrendelt termékek ára tartalmazza a csomagolás költségeit.
  • Szolgáltató a webshopban feltünteti a termék nevét, árát, annak fontosabb adatait és rövid leírását, valamint arról fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a termék valóságos megjelenésétől, bizonyos esetben a képek csak illusztrációk. Akciós termékek esetén a Szolgáltató tájékoztatja a megrendelőket az eredeti árról, a kedvezmény mértékéről, és az akció időtartamáról.

 

RENDELÉS MENETE

 

–    A megrendelés menete a következőképpen zajlik: A webshop használatát megelőzően valamennyi megrendelőnek regisztrálnia szükséges magát az oldalon. A regisztráció során a felhasználónak meg kell adnia vezetéknevét, keresztnevét, telefonszámát, e-mail címét, a belépéshez szükséges jelszó.

–    A vásárló a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.

–    Ezt követően a megvásárolni kívánt termék, illetve termékek darabszámát, illetve számát állíthatja be a megrendelő. A megrendelt termék(ek) kosárba helyezését követően lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére és a termékek darabszámának ellenőrzésére.

–    Az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák kijavítására (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése) is lehetősége van a megrendelőnek, még a rendelés véglegesítése előtt. A véglegesített és sikeresen leadott megrendelésről a regisztráció során megadott e-mail címre elektronikus levelet küld a szolgáltató, melyben a sikeres megrendelést visszaigazolja és jelzi a megrendelő felé, hogy a teljesítés hamarosan megtörténik.

–    A webáruházban megrendelt termékek esetén banki átutalással való fizetésre van lehetősége a megrendelőnek.

–    Az alábbi szállítási feltételek érvényesek a megrendelt termékekkel kapcsolatban:

A webáruházban megrendelt termékeket GLS csomagküldő szolgálattal kézbesítjük.  A megrendelések pontos teljesíthetősége érdekében a megrendelő felelőssége olyan szállítási cím megadása, ahol a kézbesítő megtalálja.

–    szállítási határidő 15-20 munkanap. Az elkészült terméket 10-15 munkanapon belül átadjuk a csomagküldő cégnek. Néhány esetben előfordulhat ennél hosszabb szállítási idő, de maximum 25 munkanap. Ennél hosszabb várakozási idő esetén a szolgáltató írásban értesíti a megrendelőt.

 

–    A Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését elektronikus úton visszaigazolni. Amennyiben a visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy a megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

 

A MEGENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE

 

–    A megrendelések feldolgozása minden esetben az összeg beérkezését követő első munkanapon kezdődik meg.

–    Az általános teljesítési határidő, a kifizetéstől számított 10-15 munkanap+ kiszállítás további 1-2 munkanap.

–    Ha Szolgáltató a kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelésben meghatározott termék nem áll rendelkezésre, erről a Felhasználót elektronikus úton haladéktalanul tájékoztatja.

 

ELÁLLÁS JOGA

Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a 29. § (1) bekezdés c pontja alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

A webshopban megrendelt sztenderd, illetve az egyedi megrendelések esetén a méretekben 1-2 mm-es eltérések lehetségesek a gyártás során keletkezett anyagveszteség következtében, illetve a vágáshoz használt fűrész késvastagsága miatt. 100%-os precíziós vágást szolgáltató nem tud vállalni, ezért szolgáltató az ebből adódó reklamációkat nem fogadja el. A mintákban az illesztéseknél 1-2 mm-es eltérések előfordulhatnak a gyártástechnológiából adódóan, ezért szolgáltató az ebből adódó reklamációkat sem fogadja el.

Ha az egyes gyártási szériák között valamelyik alapanyag összetétele a gyártótól függetlenül megváltozik, akkor az színárnyalatbeli eltérést okozhat, ezért a vevő tudomásul veszi, hogy a színek árnyalatban kis mértékben eltérhetnek a bemutatódaraboktól. Továbbá a promóciós képek esetében, illetve monitoron látottakhoz képest is előfordulhat színárnyalatbeli eltérés (RGB vs CMYK színmód), ezért szolgáltató az ezekből adódó reklamációkat nem fogadja el.

Amennyiben nem biztos a színekben, nézze meg a bemutatóteremben, amely a 2030 Érd, Bajcsy-Zsilinszky út 158-160 1. emelet 8. szám alatt található. Arany és ezüstszín nem nyomtatható!

A gyártási folyamat során előfordulhat, hogy 0,5-1 mm nagyságú levegőbuborékok, porszemek kerülnek a panelbe.

 

GARANCIA, JÓTÁLLÁS

 

Szolgáltató által gyártott a webáruházban értékesítésre kerülő termékek jellegéből, illetve felhasználásából adódó sajátosságok miatt a szavatossági jogok érvényesíthetősége érdekében az alábbiak betartására hívja fel megrendelők figyelmét:

 

  • a megrendelt termék sérülésmentes csomagban való átvétele után megrendelő haladéktalanul bontsa ki a csomagot, ellenőrizze a leszállított termék darabszámát, méretét, a paneleket takaró védőfólia lehúzása után győződjön meg a panelek minta, szín és minőség szerinti megfelelőségéről,
  • amennyiben a termék az ellenőrzést követően nem kerül azonnal beépítésre (felragasztásra), gondoskodjon a védőfólia megfelelő visszahelyezéséről annak érdekében, hogy a termék a tárolás ideje alatt ne sérüljön. A terméket felhasználásig nem dobozban, hanem kiterítve kell tárolni;
  • amennyiben a terméken gyártási hibát észlel, vagy a termék darabszáma, mérete, színe, vagy a panelen nem a megrendelésnek megfelelő ábra látható, megrendelő haladéktalanul átvételtől számítva 48 órán belül jelezze szolgáltatónak emailben (info@furdoszobapanel.hu), vagy postai úton tértivevényes levélben (Wallplex Magyarország, 1188 Budapest, Saláta utca 23/a.) a megrendelés adatainak, a kézhezvétel dátumának, valamint a megrendelő nevének megadásával;

 

  • szolgáltató felhívja megrendelő figyelmét, hogy a terméket csak az esetleges hibákra vonatkozó alapos átvizsgálás után helyezze, ragassza fel rendeltetési helyére, illetve a felhelyezéshez szükséges vágást, szabást is csak azután végezze el, miután meggyőződött arról, hogy a termék hiba mentes, illetve a megrendelése adatainak (méret, szín, minta) mindenben megfelelő. Megrendelő által megmunkált, rendeltetési helyére felragasztott termék (panel) cseréjét, kijavítását, visszavételét szolgáltató nem vállalja, ebből kifolyólag semmilyen reklamációt nem fogad el szolgáltató.
  • szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét minden olyan káresemény bekövetkezése esetére, amelyet megrendelő a termék használata során magának, vagy harmadik személynek okozott és amely a termék használatára vonatkozó szakmai szabályok megsértéséből, vagy a nem rendeltetésszerű használatból adódnak;
  • szolgáltató nem vállal felelősséget a termék nem rendeltetésszerű kezelése, használata (vágás, ragasztás, hőhatás, karcolás) miatti rongálódásból bekövetkezett károkért, megrongált, elvágott, felragasztott terméket szolgáltató nem cserél ki.

 

Szolgáltató hibás teljesítése esetén megrendelőt (felhasználót) a vonatkozó jogszabályok alapján kellékszavatosságból, termékszavatosságból, valamint jótállásból fakadó jogosultságok illetik meg szolgáltatóval szemben.

A fogyasztó emailben vagy postai úton tértivevényes levélben gyakorolhatja termékszavatossági vagy kellékszavatossági jogát. Postai úton a Wallplex Magyarország Kft. 1188 Bp. Saláta u. 23 /A címre adja fel a tértivevényes levelet a megrendelés adatainak, és a kézhezvétel dátumának, valamint a megrendelő nevének megadásával.

Hibás teljesítés esetén megrendelő –választása szerint – kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági jogot érvényesíthet. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Megrendelőt a jótállásból fakadó jogosultságok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.  de ugyanazon hiba miatt egyszerre, egymással párhuzamosan szavatossági és jótállási igényt nem érvényesíthet.

Kellékszavatossági igény alapján megrendelő választása szerint kérhet kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha megrendelő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a szolgáltató költségére megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

A választott kellékszavatossági jogáról megrendelő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségeit azonban megrendelőnek kell viselnie, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Megrendelő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Megrendelő kellékszavatossági igény érvényesítése esetén köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az eladó nyújtotta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már megrendelő köteles bizonyítani, hogy a megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatossági igény alapján megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti. Megrendelő a termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti.

A termék akkor tekinthető hibásnak, ha nem rendelkezik gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, vagy nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek.

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a termék hibáját megrendelőnek (felhasználónak) kell bizonyítania.

Megrendelő ingó dolog (termék) hibája esetén eldöntheti, hogy a korábban ismertetett kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesít.

Termékszavatossági igényét megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt

felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

 

Jótállás jogával hibás teljesítés esetén megrendelő (felhasználó) a 151/2003.(IX.22.) számú Kormányrendeletbe foglalt rendelkezések alapján élhet. A vonatkozó jogszabály alapján szolgáltató tartós fogyasztási cikkre 1 év jótállásra köteles. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék megrendelő részére való átadás napján kezdődik. Jótállási igény érvényesítése esetén a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a teljesítése után keletkezett.

A jótállási határidő, ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

A jótállási igény érvényesítése során a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

PANASZKEZELÉS

 

–    A Megrendelők részéről érkező esetleges panaszok ügyintézésére elektronikus úton vagy levél útján megküldött panasz esetén van lehetőség a megadott alábbi elérhetőségeken.

LEVELEZÉSI CÍM: Wallplex Magyarország Kft 1188 Budapest Saláta u 23/a

TELEFONSZÁM(OK): +3614449494
E-MAIL: info@furdoszobapanel.hu

–    Szolgáltató a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A megrendelő részére küldött válasz másolati példányát 3 évig megőrzi

 

Budapest, 2021. november